torsdag 30. august 2007

Soer Afrika

Daa e me paa nett igjen. Det har vore daarlig med baade internett og mobilnett paa safarien. No har trucken vaar faatt problem, saa daa faar me tid til eit internettbesoek mens me ventar:)

Tusen takk for alle gratulasjonane, baade paa blogg og mobil:)

Eg kunne ikkje faa betre bursdag. Det var foerste dagen i Kruger nasjonalpark og eg fekk sett dei dyra eg hadde mest lyst til aa sjaa. Elefant, giraff, neshorn, forskjellege antilopeartar, apekattar, leopard, sebra, boeflar, flodhest, krokodille pluss nokre eg ikkje hugsar heilt navnet paa. Favoritten er fremdeles giraffen. Den har dei gedigne oeyevippene sine og den lange halsen som svaier litt fram og tilbake naar den gaar. Den er utruleg stilig og den er ikkje saa sky, saa den stod rett ved bilen fleire gongar:) Naar den drikk er ikkje halsen lang nok til aa naa ned til vatnet, saa daa staar den utruleg klumsete med frambeina utover mot spagaten mens den drikk. Morsomt!

Paa safarien har det vore stramt program, saa me har blitt tvinga til aa bli morgenfuglar. Ikkje noko saerleg etter aa ha skifta tidssone i tillegg. I gaar f.eks stod me opp halv fem om morgonen og var klar til safari foer portane til nasjonalparken opna. Men den var verdt det. Dyra er mest aktive tidleg om morgonen og om kvelden. Me fekk loenn for strevet naar me klarte aa finne loever som laag og sloeva paa ein sandbank ved ei elv. Tre voksne og fire kvalpar:)

Dei dyra me har sett mest av er antiloper. Dei er overalt! Foerste dagen ropte alle stopp naar me saag ein antilope laaaaangt inne i skogen og sjaafoeren blei litt lei. Kan forstaa det no, for til og med me har blitt blaserte og syns antilopar er kjedelege;) Ellers er det ein del elefantar, giraffar, sebra og apekattar. Det er igrunn dei som er kjekkaste 'og, for dei forsvinn ikkje med ein gong bilen kjem.

Overnattingane vaare har vore bra. To netter sov me i eit slags telt som laag i eit anna parkomraade utan beskyttelsesgjerde rundt. Det var skummelt aa tenke paa at dei skumle dyra kunne gaa rett utanfor teltduken... Me fekk beskjed om at viss me hoerte noko utanfor om natta, maatte me berre holde oss inne i teltet for dyra ville ikkje komme inn der. Eg var ikkje for sikker paa det... Siste natta blei det lite soevn naar eg foelte det stod ein hyene og krafsa paa teltduken utanfor. BK derimot sov som ein stein:(

Maa gaa til trucken no. Fortsettelse foelger.

Kathrin
Soer Afrika

4 kommentarer:

pappa-mamma sa...

Hei.
Det var godt å høre fra dere. Vi har venta på det, men Inger Helene sa nettopp at de er sikker ute i dyreparken med gruppa og har ikke tid til å skrive.
Ellers er det ikke noen overraskelse at BK sover som en stein, det har han gjordt fra første dag. Det hjelper å helle litt kaldt vann ned i det venstre øret hans. Prøv det Kathrin dersom du skal vekke han.
Nå må jeg ut til andre dyr enn du beskriver, Bare en halt hest og en "dausyk" ku. Ha det bra videre.
Jeg vil og gjerne se strutsebildene?
CDene 2 stk er kommet vel fram og takk for kort.

Birger

margot sa...

Hei, igjen. Takk for kort og sms.
og så var det veldig kjekt med ny rapport. Jammen er de blitt rike på opplevelsar. Godt eg ikkje visste de budde i telt. Her på berget går det i jobbing. I morgon skal eg på kurs ang. nasjonale prøver. Der går mine sårt tiltrengte fritimar.Så det blir nok litt jobb i helga også. Eg er vel litt på etterskudd etter turen til Trondheim sist helg.Etter skjema du la igjen her, Kathrin, reiser de til Perth i morgon, 31.aug.Stemmer det?
I alle fall: God tur vidare!
Klem fra mamma.

Unknown sa...

Ja, da får jeg også benytte anledningen til en forsinka bursdagshilsen til Kathrin :)

Takker også for kort. BK husket tydeligvis ikke hvor jeg borte, men nesten hvor jeg jobbet, så kortet klarte etter hvert å finne veien fram!

Safari i Sør-Afrika eller andre land i den regionen er nok det som står aller høyest på min ønskeliste når det gjelder reisemål. Forhåpentligvis skla jeg vel klare å få til det også en gang!

Espen

pappa-mamma sa...

Hei igjen!
Det var godt å høre fra dere igjen.Syns dere har vært lenge borte nå. Men ennå har dere lang tid og mange land igjen. Kos dere og sug til dere nye inntrykk og opplevelser.
Her går det stort sett i det samme. Fredags ettermiddag er herlig etter en travel skoleuke. Snakket lenge med en som du gikk på videregående med idag, BK. Hun het Monika Kvassheim før hun giftet seg. Hun skal overta en elev som flytter fra vår skole. Ellers har jeg tatt "dykker-sertifikat" dene uka, selv om å dykke etter ei dokke på 4 meters dyp neppe regnes som særlig imponerende eller spennende.Men dykking og snorkling på Great Barrier Reef har mer sus over seg.
Nå er dere kanskje allerede på vei til en ny verdensdel.Forsto at dere så mye spennende i Sør-Afrika. Hvilke mennesker var med i gruppa der? Forstår godt at du ikke fikk sove i teltet med snikende dyr ved teltduken, Kathrin.Men spennende må det ha vært.
God tur videre.Australia er et flott land sier de som har vært der. Der har Marianne god erfaring.
Klem fra mamma.