tirsdag 14. august 2007

Foz de Iguaçu, Brasil

Hei igjen

Reiserute: Lima-Sao Paulo-Curcitio ( eller noko i den dur) - Foz de Iguaçu - Iguaçu fossane - Ciudad del Este - Foz de Iguaçu

No har me forflytta oss til Brasil. Me reiste fraa Lima om kvelden og fekk oss kanskje eit par timars soevn foer me landa i Sao Paulo ca klokka 4 om natta. Troette i trynet klarte me likavel aa fikse oss ny flybillett til byen Foz de Iguaçu.

Foz de Iguaçu er ein by i innlandet av Brazil. Den ligg paa grensa mellom Brasil, Paraguay og Argentina. Atraksjonen her er fleire store fossefall. Dei har kortare breidde enn i Niagara falls, men det er mange fleire fossar og trinn nedover. Etter mykje om og men klarte me aa komme oss til fossen paa brasilsida i gaar. Me hadde problemer med aa faa gjort oss forstaatt. Her snakkar dei Portugisisk og ikkje Spansk og det merkar me stor forskjell paa. Engelsk er heller ikkje akkurat deira sterkaste side. Guiden vaar i gaar snakka mumleengelsk mot papiret paa bordet, saa det tok si tid foer me forstod kva han ville seie.

Fossane var kjempefine! Det skal visstnok vere finare aa sjaa dei fraa den Argentinske sida, men det gidd me ikkje. Me har jo sett dei. Saa mykje betre kan det ikkje vere fraa andre sida. Paa veg mot fossefalla var me innom ein fuglepark. Den var veldig fin! Endeleg fekk eg sjaa den eg har leita etter heilt sidan Costa Rica, Tucanen:) Den blei foreviga i eit uttal eksemplar, saa de skal ikkje sjaa vekk fraa at det dukkar opp bilete av den her etterkvart...

No sit eg og ventar paa BK som testar ut ein lokal frisoer. Eg er spent paa korleis ein lokal klipp ser ut....

Tidlegare i dag har me vore ein tur til Ciudad del Este i Paraguay. Det var som aa vere i Svinesund, berre endaa mykje verre!! Det er tydelegvis her brasilianarane reiser for aa handle billeg. Byen begynte med ein gong me hadde passert grensa og det var massevis med folk. Eit heilt anna liv enn her me bur. Lange gater med berre boder og masete selgarar som vil prakke paa oss alt mulig rart. Akkurat som Chinatown. Bak bodane var det store kjoepesenter med elektriske dippeduttar i massevis. Det var godt aa komme tilbake til rolege Foz de Iguaçu etter alt maset i Ciudad del Este.

No har skuleguten kome tilbake fraa frisoeren. Eg hadde meg ein god latter naar han kom:) Saag ut som ein skulegut med vasskjemt haar med snorrett skill og sidekjemt lugg. Nydelig ;-)

Her i byen har me ordna oss med fint hotell igjen. Vakter i stram givakt utanfor, sekkeberarar og basseng i bakgaarden. Blir nesten litt for mykje av all denne servicen. Er ikkje vant med aa tipse og saann...
Maten paa hotellet er topp topp. Full buffet baade til frukost og middag. Skummelt med alle dessertrettane allerede til frukost... Buffetmiddagen der me kan ete saa masse me vil kostar 45 NOK per pers. Kan ikkje klage paa prisen akkurat.

No blir det avslapping paa bassengkanten. Kanskje eg blir ferdig med donalden min daa. Har ikkje klart aa fortaere all visdomen i den boka endaa. Fortsettelse foelger...

5 kommentarer:

Unknown sa...

Foz do Iguazu er fantastisk flott, ja. Men jeg må nok si meg helt enig med de som mener den er best fra den argentinske siden. Den er fantastisk mye flottere derfra, og vel verdt et besøk. Vi brukte faktisk en hel dag (fra tidlig morgen til det starta å mørkne) bare på å bese fossen i alle mulige vinkler fra den argentinske siden (pluss noen timer på den brasilianske siden dagen før).

Ciudad del Este derimot kan jeg styre meg for. Der følte jeg meg ganske utrygg og vi rømte ganske så kjapt inn på et kjøpesenter med vakter, air-condition og betydelig høyere priser. Men jeg fikk da i hvert fall vært i Pargauay og et ekstra land på lista.

God tur videre! Kos dere masse. Regner med at dere kanskje har tenkt å besøke Rio etter hvert. Kan i så fall foreslå Hotel Debret. Flott, men ikke kjempedyrt hotell i ytterste husrad på Copacabana. Aldeles nydelig utsikt fra frokostrestauranten, og en veldig hyggelig start på dagen å spise frokost med utsikt over Copacabana og Sukkertoppen. En trikketur vil jeg også påstå er et must i Rio.

Espen

margot sa...

Hei,Kathrin og Bjørn Kristian.
HAr nett sjekka tidssona de er i, og fann ut at eg skulle sjå på bloggen i kveld. Veldig interessant. Eg er imponert over planlegging og gjennomføring. Eg unner dåke luksusen igjen etter det kalde ophaldet i Peru. Elles håpar eg at vaktene passar godt på dåke, men det meste må de vel syte for sjøl.Er det vinter der de er
no kanskje? Her regner det som vanleg. Elles er alt bra. I morgon skal eg møte Kristin og Ruth H. i Lagunen.
Klem fra mamma.
Klem fra mamma.

Marianne sa...

Hei, dette er tredje gangen jeg er inne i dag og sjekker om det er noe nytt fra dere (Sier kanskje noe om hvor spennende liv jeg har...) Håper dere får et fint opphold i Brasil, men skal være litt glad når dere reiser derfra. Føler det er noe utrygt. Vet du Bjørn Kristian snakket om det før dere reiste, så regner med dere er ekstra forsiktige. Vi har hatt det flott i Oslo og hadde mye fint vær. Tusen takk for lån av leilighet!!! Kos dere videre. Klem Marianne

IP sa...

Hei! Jeg må si det gleder meg at dere viser så stor interesse for vann og vassdrag ;-) Er det ikke et fasineredne (!) fagfelt?? I går kveld var Åsta, Anders og jeg på laaaang tur langs Akerselva og fikk med oss bittelitt vassdrag vi også(uten sammenligning for øvrig ;-)). I dag har det høljet ned dagen lang, og det føltes som jeg druknet på vei hjem fra jobb. Litt for mye vann for meg altså!

pappa-mamma sa...

Hei igjen!
Må skrive litt jeg også. Skolen begynner visst tidligere i Rogaland enn i Hordaland for jeg har allerede gått tre dager. I morgen begynner elevene. Travelt nå i begynnelsen!
Og så er dere kommet til en ny verdensdel.Brasil høres stort, spennende og litt skummelt ut.Med ny skolegutt-sveis gjør du nok inntrykk på de brasilianske jentene i Rio, Bjørn Kristian(!??).
Kjempekjekt å lese ekspertkommentarer fra Espen. Dette er lærerikt på alle måter. Har nettopp vært hos Marianne og BK og sett kampen mellom Rosenborg og Tampere.Det ser lyst ut for trøndersk avansement.
God tur videre. Skal hilse fra pappa. Inger Helene