fredag 10. august 2007

Litt fleire bilete


Surfeekspert paa veg mot boelgene i Tamarindo.



Sloeving paa stranda for den litt mindre sporty:)
Papegoyar i Costa Rica


BK sitt tvilsomme froskebevis
Plaza de Armas i Cuzco
Finn 2 feil her!




Tuktukbilar i massevis i Urubamba (Den hellige dal)



Den norske delen av turfoelget vaart. Kathrin, Eva og Henning.





Den amerikanske delen av turfoelget. Andrea, Jennifer, Lauren og Curtis.



Toget passerer likegodt rett ved restauranten.






Ikkje berre eg som frys:) Dette er inne paa ein restaurant!!







Morgonfulgar i Machu Picchu




Flott i Machu Picchu! Boey hovudet til venstre for aa sjaa kor fint det er.


Inkaofring av frukter til sol-, maane- og jordguden.

2 kommentarer:

pappa-mamma sa...

God morgen.

Herlige bilder.

Glad for at dere fikk bagasjen og er i fin form..

Gleder meg med dere.

Her er atter en arbeidsdag, men så lenge en syns arbeidet er gøy, er det ikke noe å klage på. Men når en ser de fine bildene fra Peru, får en jo lyst til å se Peru.

Birger

IP sa...

Hei! Kjempebra bilder!! Og et litt suspekt forskebevis, Bjørn Kristian.....
Fortsatt spennende å følge med på det dere gjør - synes gruppeturen dere var på virket veldig bra! Selv er jeg nå tilbake i det samme gamle gjenget på jobb. Det er fortsatt ganske stille, men det tar seg vel opp denne uka. Jeg ser meg som vanlig om etter et annet sted å bo, og er om mulig mer inspirert til det enn noen gang etter at jeg besøkte Linda og Thoralf i deres nye leilighet på Vinderen. De har mistet utsikten, men har fått en utrolig fin leilighet på beste vest. Jeg vil også Vestover!!!

Håper dere koser dere i Brazil! (Har du lest ut Donald Pocketen enda, Kathrin???)

Ingerid