torsdag 20. september 2007

Fallskjermhopping i Cairns

Hei hei

Tenkte berre eg skulle gi beskjed om at alt staar bra til her nede. Fallskjermhoppinga gjekk smertefritt:)

Me var begge litt nervoese foer hoppet, men hoppinga var heilt topp!! Me hadde straalande sol og upaaklagelig utsikt paa vegen. No maa me stikke for aa hente DVDane dei tok av oss. Lurar paa koss dei blei...

Bilete finn de paa denne linken: http://picasaweb.google.com/kathrisa/FallskjermhoppingICairns

Litt andre bilete ligg her:
http://picasaweb.google.com/bjornkristianroyland/Diverse

6 kommentarer:

Ruth Henny sa...

Hei!!

Ruth Henny sa...

Ja! Skulle berre sjekke at eg hadde riktig passord :-)
Så TØFFE dåke er!!!!
Eg får heilt vondt i magen berre av å tenke på å hoppe i fallskjerm!!...
Men det må ha vore ein vanvittig opplevelse!
Utruleg kjekt å sjå bilder! Misunner dåke no! Det her vore høst og ganske kaldt her lenge no. Men i det siste har det heldigvis vore litt oppholdsver og sol, og då er det jo veldig fint her.
I dag har eg min første fritorsdag. Det er heilt fantastisk! Og i tillegg har eg fått spisebordet og stolane som eg har kjøpt, i dag. Så no skal eg til å montere snart. Skal prøve å klare meg utan deg, Kathrin, og din tekniske innsikt. Det kan bli hardt! ;-)
Klem!

margot sa...

Hei,igjen. dette var uventa. RH fortalde det var massevis av bilder. Kjempekjekt å sjå. Føler eg har vore på ei lang reise. Godt de er kome ned på jorda igjen, og at eg ikkje visste om denne hoppinga. Håpar lysten til det ekstreme snart er over. Eg vil ha dåke heile tilbake. I morgon skal eg på kurs. Om kvelden er det sos.samling hos ei på jobben. Elles synes eg det er svært så negative verberetningar herifrå. Eg synes hausten har vore mild og fin, iallfall annakvar dag. Kanskje det har noko med alderen å gjere.
Når fer de til Fiji?
God tur vidare.
mamma

Unknown sa...

Gærne folk! Aldri i livet om jeg skal hoppe utfor en fly med bare en liten tøybit som skal holde meg oppe... Masse flotte bilder. Nå har jeg også fått lagt litt reiseplaner for høsten. Jeg skal reise helt til Trondheim. Satser på at det blir like bra som en jorda-rundt-reise.

Når var det forresten egentlig at dere har tenkt å komme tilbake til Norge?

Unknown sa...

Takk for tekstmelding og for masse spennande bilde og beretningar. Ja, de er tøffe.
Kom til å tenkja på då du var ganske lita Kathrin. Trena på å stå på hodet på øvste trinnet i ei høg steintrapp, og sykla "sikksakk" i alt for ung alder. Begge var utan tvil risikosport, og det gjekk ikkje heilt bra alltid. Håpar du har betre kontroll no.
Eg trur ein kan bli hekta på slike kick risikosporten gir, men ikkje bli det!

I dag reiser Anne og eg til Oslo i bryllup til Beate og Thomas. Satsar på at det vert ein fin tur. Det har vore snøføre og nattefrost på fjellovergangane, men meldingane for helga ser brukbare ut.

God tur vidare!

pappa

pappa-mamma sa...

Hei. Det er lørdag formiddag og en fin høstdag her i nord. Birger og Lars Magnus legger ned rakefisk. De hadde garn ute i natt og fikk over 100 flotte røy.Så nå romsterer de nede i vaskerommet og det lukter fisk. Lars Magnus heter Hannisdal til etternavn og er også fra Lindås.Faren er pensjonert skolemann og - redaktør av Strilen.Så vi snakker mye om Lindås når vi er sammen med han.
Tante Ingrid døde samme natt som jeg skrev til deg. Det var godt det gikk fort. Hun har vært utrolig sterk og tapper. Morfar og Sidsel drar i begravelsen. De skal bo i huset til tante Ingrid, men ellers takk for tilbudet.
Ellers slutter jeg meg til andre velmente foreldre som syns det er nok med et fallskjermhopp.Ikke bli hekta på ekstremsport.Nå har du prøvd både strikk og fallskjerm så da kan du gå over til mer hverdagslige sysler. Men modige er dere. Jeg hadde aldri vært med.Godt jeg ikke visste noe på forhånd.
Ellers er alt bra her.Kos dere videre i Australia og på "Nya Seland" som svenskene sier. Flotte bilder forresten. Har sett dem mange ganger.
Klem fra Inger Helene