søndag 23. september 2007

Cairns

Hei

No har me roa ned ekstremsportsaktivitetane og kjem til aa ha ein roleg dag her i byen i dag. Det e nok ingen fare for at me e heilt hekta paa ekstremsport, saa de kan ta det med ro;)

Sidan sist har me vore ein tur paa Great Barrier Reef. Det var straalande sol og blaagroent vatn! Kjempefint! Det var store korallomraader ute i havet som laag ca 1 meter under havflata, saa det var utruleg fint aa snorkle i overflata og sjaa paa alle fiskane. Veldig kjekt aa sjaa paa dei fargerike fiskane, for dei er ikkje saerleg redde. Dei svoemmer rundt deg som om du ikkje finst:)

Eg fekk ogsaa testa koss det var aa dykke. Det var artig aa proeve, men eg syns det er like kjekt aa snorkle. I alle fall her som det er saa mykje fisk rett under havflata. Saag ikkje saa mykje meir nede paa havets dyp. Hoeydepunktet var at eg fekk helse paa Nemo:) To soete Nemo-fiskar rett foran nasa mi!

Me har ogsaa testa ut lagunen her i Cairns. Utruleg bra tilbud! Det er eit stort badebasseng paa 4000 kvm med parkomraade rundt. I Cairns er det ikkje fine strender, men dette er ein god erstatning. Ein kan ligge i parken og hoeyre paa live-musikk og ta seg ein dukkert naar det blir for varmt. Deilig!

I gaar saag me oss om i innlandet. Me sykla inn til ein fossefall me fekk tips om. Fekk endeleg briljert med mi eminente siksakk-sykling. No har eg sjoelvsagt full kontroll! Paa vegen stakk me innom Tjapukai, ein park som viser aboriginsk kultur. Her fekk me med oss dansing, synging, dijeridoo-speling mm. Det goeyaste var aa faa teste spydkasting og boomerangkasting. BK holdt paa aa drepe meg med sin boomerang, som han fekk til aa komme tilbake. Eg var ganske fornoeyd med mi kasting for boomerangen snudde litt, men instruktoeren syns ikkje det saag ut som eg hadde kasta noko foer.... Ikkje akkurat det beste komplimentet eg har faatt;-)
Me har kjoept oss dijeridoo og boomerang, saa no blir det hardtrening naar me kjem heim.

Etter litt konkurransesykling kom me oss til fossen. Ikkje noko saerleg aa skryte av.... Skal litt til for at me nordmenn skal bli imponert over ein foss. Elva nedanfor fossen derimot, var veldig fin aa bade i. Me bada i idylliske kulpar mellom smaa vannfall som me brukte som vannsklie:)

I maaro e siste dagen i Cairns. Me har lyst paa endaa ein tur utpaa revet. Faar sjaa koss veret blir. Har sett triste meldingar om regn:(

Kathrin
Cairns

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei!
Høres ut som de lever det gode liv!. Fortsett med det! Godt du har fått kontroll på siksakksyklinga, og om du ikkje er så flink å kasta, så er vel ikkje det den viktigaste eigenskapen ein kan ha no for tida.
Vi hadde det fint i bryllup. (kjørte forbi Manglerud opptil fleire ganger). Bryllupet var på Lambertseter gård.
Føret var og fint, ikkje glatt i fjellet, men regn på heimvegen.

Kos dåke i Cairns og god tur vidare! De overlever sikkert litt regn de og!?

Pappa

pappa-mamma sa...

Hei.
Koselig å lese om hva dere gjør i Cairns.Der er det vel mest sommer-aktiviteter som bedrives. Må innrømme at aktiviteter under vann frister meg mer enn ting som bedrives i høyden.
Jeg har nettopp skrevet ut de siste 15-20 sidene.Lagde en stor porsjon lammefrikase igår, så nå tar vi med oss grytene og de siste innlegg/kommentarer og drar til morfar på Moi.Han var storfornøyd da jeg ringte.
Det er bare 10 dager igjen før termin for Marianne. Det er spennende. Hun er heldigvis i storform. Vi gleder oss alle.
Ute plasker det, men temperaturen er ok. Så på Internett at det ikke var den helt store temperaturen på New Zealand, men det gjør vel ikke så mye. Dere har vel stort sett hatt godt vær hele tiden?
Spent på nye rangeringslister. Tenker Great Barrier Reef kommer høyt opp.Må si at jeg beundrer dere for vågemot og kreative påfunn. Antakelig må dere ha vært heldig med genene??????
God tur videre. Gleder meg til å få dere hjem igjen, men kommer til å savne bloggen.
Klem fra Inger Helene