torsdag 19. juli 2007

Tamarindo

Hei hei

Takk for alle kommentarane! Var kjekt aa sjaa den lange lista naar me endeleg kom oss paa nett igjen:) Hadde kanskje ikkje vore saa dumt aa tatt med fiolinen, Roger, for i dag fekk eg ikkje ut eit oere i minibanken... Men det viser seg berre at spraakkunnskapane mine ikkje er tipp topp...

No har me kome oss til Costa Rica og ein by paa stillehavskysten som heiter Tamarindo. Deilig aa komme seg vekk fraa shabby Guatemala:) Blei litt lei av aa aldri finne mat som var god... Levde ein heil del paa chips og Mars-sjokolade.

Turen me hadde til Copan var spesiell. Me starta klokka fire om natta og humpa av gaarde i ein buss fraa seint 70-tall/tidleg 80-tall. Vindaugene gjekk ikkje an aa lukke og bussen maatte trillast i gang. Likevel virka det som om bussjaafoeren syns den var bra nok til aa kjoere superkjappt der det lot seg gjere. Foeltses som me for paa to hjul i svingane. Bussen hadde berre to hastighetar; maks 5-10 km/t i oppoverbakkane og med det bar ellers:) Etter 6 1/2 time var me framme. Daa var det kun tid til hurtigsightseeing i Copan, for bussen tilbake til Antigua gjekk allerede 12.15. Og heldige som me var, var det samme buss som bortover:) Den var fylt til randen av folk og pga av regntid og boetter med regn var det ras over vegen saa me var ikkje tilbake i Antigua foer halv elleve om kvelden. Ein smule troette...

Neste dag var me paa sykkeltur til innsjoen lago Atitlan. Intruktoeren starta med aa instruere i korleis bremsene virka, saa nivaaet var heldigvis ikkje fraaskrekkande. Det var ein fin tur! Menst i terrenget og litt paa vegen. Best aa holde seg unna dei galne bilistane. Dei har ikkje skjoent at det gaar an aa vike litt til sida...

Dagen etter flaug me til San Jose, Costa Rica. Det var stor forskjell fraa Guatemala i standard! Her er det hyggelegare fordi husa ikkje er innestengt i smijern pga kriminalitet slik som i Guatemala. Det foeles mykje tryggare. Det er kun rundt bankane her at ein kan sjaa vaepna vakter. Me var heldige og rakk akkurat siste buss som gjekk til Tamarindo same dag som me kom til San Jose. Det var ein 7t lang busstur. Her har me faatt oss hotell med aircondition og varmtvannsdusj:) Luksus!!!

No har me laant oss syklar for aa komme oss litt lett rundt i omraadet. Syklane er superdupre cruiser-syklar der me sitt heilt oppreist:) Saa behagelige at eg trur eg maa kjoepe ein naar eg kjem heim. (Liknar litt paa Harley motorsyklar i fasong). Planen no er aa komme seg til nabostranda og muligens proeve eit surfebrett. Maalet mitt med turen er aa gaa paa ein restaurant eg har funne som skal ha heilt ein heilt fantastisk sjokoladesoufflet:) BK e paa gli.

Ellers fristar det aa finne ein nasjonalpark for aa sjaa alle dei fine dyra her. BK e ikkje like ivrig, men med litt masing og overtaling gaar det sikkert:) Det er spesielt IKEA-frosken og kolibrien eg vil sjaa.

Det blei litt mykje dette... Best aa stoppe no saa de ikkje gaar lei. Skal proeve aa skrive litt oftare saa det ikkje blir saa mykje kvar gong.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Kathrin og BK!
Kjempekjekt å lesa om opplevingane så langt. Vart uroleg etter flyulykka i Brasil, sjøl om eg var temmeleg sikker på at de framleis var i Mellomamerika, så då var det ekstra kjekt å lesa dette. Høyrest ut som det har det kjekt. Eg skulle gjerne blitt med på den dessertrestauranten Kathrin. Kos dåke vidare, og vær forsiktige
Håpar å høyra nytt om ikkje så lenge. det er sååå spennande å lesa.
Helser frå alle her ipå Ytterøya

pappa

pappa-mamma sa...

Denne gangen skriver jeg. Kjempekoselig å lese den siste bloggen. Jeg blir liksom litt bekymret når jeg har vært inne for mange ganger uten resultat....Men det høres ut som dere har en begivenhetsrik tur og det unner jeg dere virkelig! Men som mor din skrev, Kathrin, take care. Håper foreldrene dine skjønner Bjørn Kristians humor og håper at Kathrin holder ut med alle påfunn og spilopper.Håper også at magen din har bedret seg nå som dere er i mer siviliserte strøk.
Vi har nettopp kommet hjem fra en flott ferie, så nå durer vaskemaskinen. Her har det vært mye regn og kaldt, så vi valgte rett landsdel iår.
Ha det fortsatt godt. Skriv snart- og mye. Vi gleder oss med dere, og skulle dagene bli litt for slitsomme er alt glemt når dere kommer hjem igjen.
Klem til begge to fra mamma og sikkert pappa også.

margot sa...

Hei,igjen. No trur eg eg har skjønt dette her. Herleg å få post igjen. Begynte å bli bekymra i gårkveld då eg kom heim.Det høyrest kjekt og spennande ut. Litt for spennande for meg.Håpar berre at mageproblema ikkje blir altfor store. Eg hadde late dagar i Hamburg.Veret var flott, 33gr.ein dag,meir enn eg toler, men det kom seg etterkvart(det blei kjøligare). Hadde det veldig kjekt, men brukte for mykje pengar. Så no blir det striskjorte og havrelefse.Skal spare litt til de kjem tilbake. Ha ein riktig god tur vidare. Klem frå mamma