fredag 13. juli 2007

Antigua

Hei igjen

No har me kome oss til Antigua i Guatemala. Det er ein mindre by ca 1/2 times tur i bil fraa Guatemala city. Det er ein stor overgang fraa braakete og hektiske New York. Her er det smaa brusteinsgater og maks to etasjes bygg.
Me stod opp klokka 4 i dag tidleg - morgonfuglar som me er:) Me har konvertert til A-menneske etter at me kom over havet og har funne ut at det faktisk er bra! Spoers berre kor lenge det varer...
Her i Antigua er det tydeleg masse turistar, saa det er massevis av opplagte turar det gaar an aa henge seg paa. Me tenker oss ein tur til Copan, Maya-ruiner, i morgon eller overimorgon. Og saa blir det litt sykkel-sightseeing i byen.

Snakkast plutselig

7 kommentarer:

margot sa...

Hei! Endeleg har eg funne ut av dette.Har studert litt,ja.Var det ein overraskelse at eg balte litt?Den svenske bloggen var enklare.Har lese alt de har skrive.Kjekt å følgje med dåke.Her regner det trollkjerringar. Mandag reiser eg til Hamburg. Er tilbake torsdag, 19.juli.Elles er alt med det vanlege her.
God tur vidare.Take care. Klem frå mamma.

pappa-mamma sa...

Hei.Sitter i leiligheten i Oslo og skriver.Det blir spennende å følge dere. Vi har det bra på Ullern.
Blomstene har det ikke like bra, men mamma prøver å vekke dem til live. Erteblomsten lever så vidt det er.Vi kommer til å gå inn på bloggen hver dag.Ha det bra og vær forsiktige.
Klem,pappa-mamma.

Unknown sa...

Hei! Er de framleis i Antigua? Var inne på Google earth å sjekka korleis det såg ut der. Ser ut til å vera ein spennande og koseleg by, med vulkanske fjell rundt. Håpar det er bra med begge to. Gler meg med dåke, men av og til dukkar uroa opp, går det bra framleis?
Eg reiser ein tur til Trøndelag i morgon, så då kan det bli nokre dagar utan lyd frå meg. Hilde, Annar, Nina, Helge, Johan og Anders er der og, så det blir kjekt. Her går det i bryllupsførebuing. Har bakt og laga is i dag. Og veret er fortsatt grått, men normalt ifølge værvarslinga.

Anne helsar
Ha det godt!
Klem frå pappa

IP sa...

Hei Kathrin og BK! Endelig fant jeg siden deres - hadde liksom glemt det laaange navnet. Og så søkte jeg på "jorden rundt 2007" - for jeg tenkte jo at det ikke akkurat var seiling dere drev på med..... Så spennende dere må ha det! Jeg blir kjempemisunnelig, særlig her jeg sitter i regntunge Oslo :-(. Men i morgen reiser jeg til Bodø på ferie, og der skinner jo sola:-) Fortsatt god tur - gleder meg til å følge med videre!

pappa-mamma sa...

Hei.
Vi våknet til nyheten om at et fly hadde forulykket i Brasil. Dere er heldigvis i Mellomamerika og det er vel mere enn ett fly der borte.
Vi er fortsatt på et utmerket "hotell" på Ulleren. Har besøkt gamle venner og 2 museer.
Drar heim i morgen over Brokke, etter å ha besøkt Saugerud i Drammen.
Dere må prøve å skrive så ofte dere kan.
Mamma er inne 5-6 ganger pr dag. Morfar er og spent og jeg regner med at han følger med på kartet og i leksikonet.
Har prøvd å legge inn en kommentar tidligere men da ville dataen ikke godta passordet.

Takk for lånet av leiligheten, vi har hatt noen fine dager i Oslo.

hilsen pappa.

Roger sa...

Hallå Sandstad!
Kom plutselig på at jeg måtte sjekke bloggen deres. Virker jo som om alt har gått smertefritt så langt - bra!! Har du forresten med deg fiolinen i tilfelle reisekassa skulle bli skrapt mot slutten av turen;-)? Har ikke funnet det rette huset i skaukanten enda - men søket pågår stadig. Ellers nyter jeg ferien til det fulle om dagen. God tur videre!!
Trasop

margot sa...

Hei. Prøver for n´te gong.har problem med passordet.
Helsimg mamma Margot