mandag 23. juli 2007

Puerto Viejo

Hei igjen

No har me skaffa oss leigebil, saa no foeler me oss ordentlig fri og frank:) Me leigde i Tamarindo og kjoerte derifraa paa loerdag morgon. Me humpa av gaarde paa dei holete grusvegane her i Costa Rica. Godt aa ha hoeg bil!
Loerdag reiste me opp til Lago de Arenal, ein innsjo i innlandet. Mellom innsjoen og byen Fortuna ligg ein aktiv vulkan som er den store attraksjonen i omraadet. Det er ikkje mulig aa gaa opp paa den, og til tider kan ein sjaa gloedande lava renne ned fjellsida eller sprute opp av krateret. Me haapte sjoelvsagt paa aa sjaa det naar det blei moerkt. Me klarte aa sjaa roedgloding men bildet me tok er heilt kolsvart:( Etter mykje leiting etter hotell enda me opp paa eit supert spa-hotell. For ein grei sum fekk me eit eige lite hus med meir luksus enn paa lenge. Utruleg deilig med saa fint hotell! Det var svommebasseng i hagen og bar i svommebassenget! Me kunne ikkje faatt det bedre.
Soendag reiste me til Tabaco hot springs. Det skulle vere massevis av vannbasseng ute i naturen som var naturleg oppvarma av jordvarme pga av den vulkanske aktiviteten. Naar me kom dit viste det seg at alt var stengt og oppkjoept av ein 5-stjernes hotell:( Det var ein strek i rekninga med naar me hadde bada kvelden foer og tidlegare same dag saa var det ikkje krise.
Deretter kjoerte me videre ostover. Det er ikkje lett aa finne vegen i dette landet. Skilt syns dei tydelegvis er totalt oppskrytt. Der me treng skilta mest fins dei ikkje. Saann som i byane f.eks. Daa maa BK fram med alt han kan i spansk og eg sit ved sida og seier ¨si¨i ny og ned. Foeler meg ikkje spesielt smart... Folk er glade i aa hjelpe oss, men fnisete fjortisjenter kan vere vanskelege aa forstaa. Etter litt navigeringsproblem enda me opp i ein liten by som heiter Venecia. Der budde me paa eit hotell der dei ikkje forstod engelsk i det heile tatt, saa BK maatte ta seg av det meste av kommunikasjon. Saa no har eg lert at eg skal seie Hablo no espanjol.
I dag har me kome oss til den Karibiske kyst. Plassen heiter Puerto Viejo og ligg heilt soer paa ostkysten. Neste stopp Panama. Artig aa sjaa forskjellen paa dei to sidene av landet. Her ser folka annleis ut og fleire snakkar engelsk, som er ein stor fordel for meg! Bananplanter og palmer er det overalt. Det er ikkje saann tett regnskog her. Her er det ekstremt mykje regn paa denne tida vanlegvis, men me er heldige og har sol og fint ver:) Strendene her er eviglange og vatnet er varmare enn lufta! Me bur paa eit koseleg hotell heilt ned mot sjoen. Har det veldig bra her, saa me blir her nokre dagar foer me kjorer vestover igjen. I morgon blir det surfings og sloeving paa stranda.
Me blir sikkert i Tamarindo nokre dagar naar me kjem tilbake med bilen, foer me flyr videre til Lima (Peru) 1. august.

9 kommentarer:

margot sa...

Hei,begge to. Dette høyrest riktig kjekt ut.Sikkert godt med litt luksus, for de må jo jobbe litt sjølv om det er ferie. Litt er vel slitsomt og. Me lurer jo alltid når det går litt tid mellom skrivelsane dåkkas.Godt at du kan spansk BK. I dag fekk eg sms frå RH også.Ho er litt lei av å reise no og gler seg til å kome heim. De bør ikkje bli lei så fort. Eg har vore på tur gjennom Voss og Hardanger i dag. Spist masse moreller.
Klem frå mamma.

Hilde sa...

Hei Kathrin og BK!

Takk for sist Kathrin! Bjørn Kristian har ikke vi hilst på ennå, men kanskje vi treffes i Oslo engang i løpet av høsten/ vinteren?
Det er sikkert godt å kunne litt spansk der dere ferdes. Ellers kan fingerspråk også hjelpe.
Denne bloggen blir god å ha som dagbok når dere kommer hjem.
Peru og Lima høres spennende ut.
God tur videre. Hilsen Hilde og Annar

pappa-mamma sa...

Hei.
Det virker som dere har det greit.
Pass på å ta vare på hverandre og slapp litt av og. Det virker som dere har det spennende hele tiden.
Vi har besøk av Marianne og Bjørn Kristian. De ser nå på TV. Hilser.
Steinar fikk bloggadressen i går. Han ville følge dere.
Her jobber og sliter jeg med kyr og gris.
Har ikke fått tid til å fiske noe særlig.

Ha det bra begge to

Birger

pappa-mamma sa...

Hei på dere.
Må skrive litt jeg også. Har lange, late dager så jeg har god anledning til å følge med dere. Godt at det er litt mer luksus nå. Sist uke virket det litt strabasiøst etter min mening.Håper du er helt god i magen, Bjørn Kristian. Ha er fortsatt god tur!
Hilser også til de andre som skriver, spesielt "Margot og Rolf". Syns liksom jeg er blitt litt kjent med dere via kommentarer til to unge som vi bryr oss veldig om. Klem fra Inger Helene

IP sa...

Eg vil til Panama!!

sa den vesle Bjørnen - eller hva, Kathrin?? ;-)

Nå er jeg hjemme i Bodø, og har nytt noen dager med Sol! Det var svært etterlengtet etter alt regnet i Oslo, med det resultatet at jeg er solbrent over hele meg. I dag er det overskyet, så jeg kan sitte inne og se på daytime TV og surfe på nettet. Jan Øystein kommer på besøk i ettermiddag, så de neste dagene skal vi kjøre rundt i eksotiske salten og utforske. Men jeg tror ikke det blir bading i havet for å si det sånn - vannet er KALDT!

God tur videre! Gleder meg til å lese om Panama.

Unknown sa...

Hei begge to!
Kjekt å sjå at de fortsatt har det fint. Utruleg kor lykkelig ein kan bli av litt luksus, spesielt når ein har hatt lite av det ei stund. Korleis går det med frosken Kathrin?
Hadde fine dagar i Trøndelag. Hilde m. fam var der nokre dagar, og Randi på slutten. Dei fekk blogadressen, og no ser eg Hilde har lagt inn ein kommentar, kjekt. Skulle helsa så mykje frå mor. Ho vart litt imponert når eg henta ned bloggen på mobilen og las høgt for henne.

Kjellaren hennes har ikkje sett finare ut, (hadde sommarjobb med rydding og ikkje minst kasting).

No går det for fult i bryllupsforberedelser. Det meste er vel under kontroll etter kvart. Vi reiser til Kongshaug i ettermiddag.

Kjekt at de fortel om planane framover så vi har litt oversyn over kor de er. Som kjent, vi vert jo litt nervøse når vi høyrer negative nyheiter frå det området de er i.

Elles er eg enig med BK- mamma, Inger-Helene, i at det er kjekt å lesa både innlegga og kommentarane i bloggen. Vi er ein liten flokk som har noko felles, Kathrin og Bjørn Kristian.

Lykke til vidare begge to!
Klem frå pappa

pappa-mamma sa...

Hei

Takk for dere vekket meg. Skulle dere møte igjen mobilen, så kan den åpnes med en kode.Den kan dere få av meg.
Eller er mobiltlf. til BK sperret.
Dere får sikkert flere "spennende" opplevelser med tiden.
Håper dere har bra forsikring, og melder fra.
Dere får ringe dersom det er noe vi kan hjelpe dere med her hjemme.

Birger

margot sa...

Hei, igjen. Ser de har ringt midt på natta. Hadde de gløymt tidsforskjellen rller var de i nød ? Vil bare opplyse om at det er muleg å ringje heim og at eg betaler. Då må de snakka med "operator"
og be om "a collect call to Norway"
Eg må då ha bankkort klart, så betaler eg.
No synes du vel eg er noko hysterisk, Kathrin. Men eg har sendt same melding til Ruth henny. Dette er gammal kunnskap frå eg var utanlande sjølv. RH har ringt slik ein gong.
Mamma

pappa-mamma sa...

Hei kjære bror og karhrin!!!Siden jeg ikke har internett har jeg ikke skrevet før.Er innom hjemme og har skrevet ut alle reisebrevene deres. Gleder meg å lese dem!!!Synd med sekken din, bk...Her hjemme går livet sin vante gang med vind og mye regn. Jeg og Kjell Arne skal en tur på chartertur til Rhodos neste uke for å oppleve godværet.Dere må ha en fortsatt god tur!!!Skal hilse fra jærbonden. Klemmer fra julie