fredag 20. juli 2007

fremdeles Tamarindo

Fikk besjkjed om aa skrive ofte saa her kommer et nytt innlegg.

Da er vi paa den tredje dagen i Tamarindo. Siden sist har vi syklet endel, surfet, slappet av og kost oss. I morgen skal vi leie oss bil (stor firehjulstrekk) og dra ut paa langtur. Planen er hvertfall Arenal, Fortuna, Limon og Cartago. Vi hadde tenkt oss en tur til Nicaragua, men fikk ikke lov.

Maten her er utmerket, men det er vanskelig med alle nullene. I gaar lurte Katrin meg paa en sjokoladeplass. Kongekrabben som jeg spiste gjorde kelneren svaart fornoyd noe jeg ikke kunne forstaa ettersom den var billig. Saa var det alle nullene da.... Vi fikk hvertfall gratis Whiskey ettersom jeg hadde bestilt det eneste som virkelig var virkelig dyrt paa menyen. :(

Naa har vi skrapet sammen 5 kroner og kjopt en adapter og er igjen tilgjengelig paa mobil. Hvertfall jeg, froken Sandstad har muligens odelagt sin mobil.

Kathrin sier at hun synes det er trist aa forlate Tam. Men ettersom vi kommer tilbake om en uke og paa grunn at hun gleder seg aa se andre deler av landet (og kanskje en padde) gaar det nok bra.

Hilsen Bk og froken K

3 kommentarer:

pappa og mamma sa...

Hei.
Ser at dere liker dere i Tamarindo. Regner med at spansken til BK er i bruk og særlig etter at han har hellet i seg en del Whiskey, (noe som vi vestlendinger vil anbefale å være forsiktig med.) Spiser dere Kongekrabber ofte kommer dere vel fort hjem att ettersom lommeboka fort blir tom. Kos dere.....
Skulle gjerne vært med i dyreparken og på biltur, men surfingen blant haiene fristet ikke.
Vi var på Nærbø hos Julie i går og reiser til morfar i dag. Har skrevet ut alt dere har skrevet til han. Han er kjempe interessert. Kanskje det kommer en kommentar derfra, kan evt. hjelpe han.

Birer

margot sa...

Hei. Så kjekt å få så god info om det de opplever.Atlasen har fått fast plass på kjøkkenbordet, men eg finn ikkje alle namna. Kartet over Mllom Amerika er ikkje godt nok.I går var eg i 60årsdag og hadde det veldig kjekt.Har aldri sett makan til koldtbord. I dag har eg vore på Vinnes og i Eikelandsosen. Oddveig og Nils var barnevakt. Ein herlig liten kar. No var han blitt stor. Han nermar seg jo 2 år.Yngve og Åshild skulle gjere huset klart for visning.
Helsing frå mamma

Marianne sa...

Hei, hjemme fra Tjøme i dag og da var det rett inn på siden deres når jeg kom hjem. Må nok fram med atlaset ser jeg og studere litt. Har hatt en fin ferieuke, kun en dag med sol, men har vært på farten og hatt besøk av søster til BK med familie noen dager, så tiden gikk fort. Vi lurte på å ta noen dager til Oslo litt senere, lurte på å bruke samme hotell som mamma og pappa. Det skal visst være meget bra til en billig penge:-)Skal gi beskjed i tilfelle. Godt å høre dere har det bra. Høres ut som dere har et travelt program. Husk å ta noen hviledager innimellom og å være snille med hverandre. Klem Marianne