søndag 29. juli 2007

Hei igjen

Her staar det berre bra til. I dag har me kun lata oss ved hotellet:) BK e snart ferdig med den andre boka si (paa engelsk), mens eg fortsatt slit med aa bli ferdig med donald pocketen min. Ettersom Super Mario-spelet er sjelt faar nok BK endaa storre forsprang paa meg:( No brenn me CD av bileta me har tatt, saa daa kjem det forhaapentligvis bilete her etterkvart.

I gaar var me paa sykkeltur. Det var umuleg aa faa tak i kart, saa me sykla ei rute som skulle vere merka heile vegen. Paa vegen kom me forbi ein plass dei tilbydde canopy-tur. Det er aa henge i ein wire ganske hoegt oppe i lufta inne i regnskogen. Ein glir paa denne wiren fraa stopp til stopp nedover i skogen. Me blei frista til aa proeve. Det var goey aa leke Tarzan og Jane:) Eg var utruleg nok ikkje redd tross hoeydeskrekken!

Saa var det berre aa traakke videre. Litt foer me kom tilbake til Tam. viste merkinga oss inn i skogen. Det skulle me ikkje gjort. Foerst var det ok skogsvei, men etterkvart var det massevis av elver og store leire/gjoermebad som var umuleg aa unngaa. Det var berre aa trakke nedi gjoerme til knea. Naar me endeleg kom oss ut paa ein vanleg veg viste det seg at det var lenger veg heim enn den var foer me tok av:( Det siste som frista nett daa var aa moete kjentfolk, men likevel klarte me aa treffe kanskje den einaste kjente i omraadet; resepsjonisten vaar. Han syns tydelegvis det var morsomt me oss gjoermebadere... Ei stund foer me kom oss heim kom poesregnet, men det gjorde ingenting. Fekk jo berre skylt vekk litt dritt fraa gjoermebeina og gjoermesyklane:)

Vel heime blei det grundig vasking og til slutt svaert etterlengta mat!

Til slutt maa eg gratulere Miriam og Erlend med dagen i gaar!

5 kommentarer:

pappa-mamma sa...

hei igjen.

Ser at dere konkurrerer om det meste?
Typisk Bk., men jeg begynner å tro at K er noe lik han ? , bra det.
Ser at dere har det bra og spennende og fortsetter dere i 4 mnd. i samme tempo, må dere bli temmelig utslitt? Og enten er dere enda bedre venner eller så.........
Det skal bli kjekt å se bilder fra turen.
Nei nå må jeg ut å jobbe. Alle kolegaene mine har tatt fri så i dag blir det mye å gjøre.
PS:
Viking og Brann vant, men dere leser vel alle nyheter på internett?

ha det bra. Birger.

Marianne sa...

Hei, leit høre om bagasjen din som ble stjålet,Bjørn Krisian.Var det den store sekken med alt utstyret? Håper dere slipper flere slike opplevelser...Her går det i forberedelser til baby kommer.Har kjøpt vogn og masse annet. Jeg stresser med å få alt klart, BK tror visst det ordner seg selv...Lurte på om vi kunne låne leil din neste uke, dvs uke 32?? Håper alt står bra til med deg og Kathrin. Tenker masse på dere. Klem Marianne

Unknown sa...

Hei begge to!
Flott å sjå at de har det gøy fortsatt.

Her har vi noen veldig travle dagar bak oss med planlegging og bryllupsfeiring. Det var god stemning på Kongshaug, men regnet fekk ikkje øydeleggja den gode stemningen. Miriam og Erlend var eit fint par.

Opplegget i Rongevær gjekk i vasken, vassforsyninga rauk, så vi måtte overnatta her alle. 20 personar på overnatting her er vel ny "pers". Dei fleste har reist i dag, så i natt vert vi berre 10.
Har hatt høgtlesing frå bloggen. Alle helsar og ønskjer god tur vidare.

Klem frå pappa

margot sa...

Så var det min tur . Eg må innrømme at eg var sein med å åpne i dag, for det er ikkje lenge sidan sist. Godt å sjå at de latar dåke litt. De er jammen flinke og får gjort mykje spennande.Du imponerer, Kathrin,mht høgdeskrekken. Havet du beskriv verkar forlokkande, berre haien held seg unna.Er spent på kva ver og temperatur de har. Her er me veldig opptatt av veret, som vanleg. Det bøttar ned dag etter dag, vil ingen ende ta.
No har eg nett fått sms frå Ruth Henny. Dei er i København, to timar forsinka, utan bagasje denne gongen og.Ho kjem til Flesland kl 11 i kveld. Eg hentar ,men først skal eg baka skillingsbollar. Det er ho veldig glad i.Heretter blir det nok lesestoff frå henne og.
No nermar det seg vel tur vidare til Lima for dåke. God tur vidare. Klem, mamma.

margot sa...

Heisann, begge to!

No kjem det endelig ei melding frå meg og. Skriver frå mamma si adresse foreløpig.
Prøvde å skrive ein gong i San Fransisco, men fekk det ikkje til... Og med begrensa tid og dyr pris på internettkafeen, ga eg opp... Men vel heime med god hjelp frå datakyndige mamma går alt så mykje bedre!! :-)
Ja, her er eg trygt heime i gamle Norge igjen. Deilig å vere heime! Innser at eg har blitt skikkelig heimekjær på mine gamle dagar. Skal til Haugesund å hente post og vatne blomstrar i måro :-) (høyr på dette!!!....)
Jaja. Høyres kanskje ut som om eg har hatt ein grusom ferie, men det er absolutt ikkje tilfelle! Har hatt det veldig fint, sett masse forskjellige plassar i USA, møtt masse rare folk, spist masse god mat (også ein god del burger og chips, skjønner veldig godt at så mange amerikanarar er overvektige! Dei har mi fulle støtte og medfølelse!)
Osv. Skal ikkje gi deg heile resymeet. Du har sikkert lest bloggen vår du også. Men som ei oppsummering må eg seie at eg likte New Orleans og New York best av byane. New Orleans var fascinerande pga alt folkelivet og stemninga i gatene i det franske kvarteret, som er fullstendig renovert etter flommen. Veldig fint der! Og New York er jo New York. Fins jo alt mulig der!! Kort sagt.
Ellers var bilturen langs kysten av California veldig flott! Masse fine klipper, fint lys, fine strender, fjell rett ned i havet, bruer osv. Kan tru eg hadde det travelt med å stoppe sjåføren for å ut å ta bilde! :-)
Dåke kan glede dåke til den turen! Spesielt var siste biten opp mot San Fransisco fin.
Veldig kjekt å lese bloggen dåkas! Eg ler og kosar meg når eg les. Høyres ut som om de har det kjekt og opplever masse spennande!
Ha god tur vidare! Skal skrive meir til dåke framover, no når eg har komt heim. Er litt lettare no. Og veit kor kjekt det er å få meldingar heimefrå.

Klem frå Ruth Henny