fredag 27. juli 2007

PS!

BK blir veldig glad viss de svarar paa hans innlegg denne gongen:)

2 kommentarer:

margot sa...

Hallo,hallo!
No kan eg senke skuldrene. Eg lar meg jo lett stresse ,veit du. Trur at alt er skummelt der ute! Det var kjekt å lese. De er flinke til å gje oss fyldige beskrivelsar.Men trist med sekken som forsvant.Det er vel for godt å tru at du får den tilbake,Bjørn Kristian. Og er det slik at din telefon er ødelagt, Kathrin? Ruth Henny ringte i går. Dei er tilbake i New York. Ho hadde lese bloggen dåkas, men ikkje fått til å svare. Det var dyrt på nettet der borte. Ho kjem til Flesland mandag kveld. Då blir det tur til Haugesund for meg óg(Taxi,som vanleg)
Elles er det hyggeleg med denne bloggen. Blir litt kjend med familien din Bjørn Kristian.Ser kanskje litt av same bekymringen mellom linjene. Vi mødre er vel skapt for bekymringar. Som ei veninne av meg sa: "Eg må bekymre meg for ikkje å gå glipp av noko".Til dykk på Helleland: Fint å bli litt kjend med dåke. Håpar me møtest ein gong. Foreløbig er det hyggeleg med "nettvenner". Det er jo så moderne.
Ha det godt alle saman.
Margot.

pappa-mamma sa...

Hei.

Det er fint at dere har noe av samme "humoren".
Ting er det alltid nok av og det betyr jo ikke noe særlig om en bare beholder helsen,pass.visa og bilder.
Ellers ser jeg BK, at du lærer litt om veisikkerhet også. Kanskje det blir ny veimerking heime nå?
Her heime kjører større biler seg fast i Sokndal p.g.a at de kjører etter GPS og blir ledet inn på smale snarveier.
Birger