torsdag 25. oktober 2007

Santa Barbara

Las Vegas - Red rock canyon - Death Valley - Lone Pine - Marmont Lakes - Monolake - Bodie - Yosemity - Jamestown - Angels Camp - Arnold - Big tree state park - Volcano - Sacramento - San Francisco - Big sur - Santa Barbara

Naa naermer det seg heimreise. Bare ei langhelg igjen (som snart ikke er lang engang) :(. Vi naermer oss brannen, men ryktene sier at den er paa vei til aa temmes. De siste dagene skal vi tilbringe i Los Angeles, Anaheim og Disneyland. Vi har det veldig bra i USA, men vi merker at ting er litt dyrere her. Gleder oss til aa treffe dere hjemme igjen.

Hilsen BK og Kathrin

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hei!
Betre med kort livsteikn enn ingen. Forsto på SMS-en frå Kathrin at tilgangen på nettcafe ikkje er sjølvsagt i PC-ens heimland. Skogbrannane i California ser skrekkelege ut på TV, men som turist treng ein jo ikkje oppsøkja slikt.

Alf Reidar og Vilde fekk ei datter med hjartefeil for ei veke sidan. Ho skulle opererast i går om ho var sterk nok til det. Har ikkje fått kontakt med Johannes i dag, så eg veit ikkje korleis det går. Håpar det går bra.

Då er det berre å ønskja god helg og velkommen heim.

Pappa

Unknown sa...

Og så ser eg at eg ikkje var heilt vaken. Vilde er nok like spent som oss andre korleis dette går.
Eg meinte sjølvsagt Alf Reidar og Veslemøy.
pappa

Unknown sa...

Hei!
No har eg fått siste nytt om babyen, som er døypt, og sjølvsagt er namnet Liv.
Dei er på Ulevoll.
Operasjonen i går gjekk fint, men resultatet er ikkje klart før om eit par dagar. Ny operasjon om 3-4mnd og ny igjen om 1år. Dette i følge melding frå Johannes.
Anders har vært på besøk og sier at det er ei flott jente, men berre alt for mange ledningar i alle retningar.

Johannes har forresten fått seg ny jobb/verv. Er fylkesråd for helse miljø og utvikling i Nord-Trøndelag fylkeskommune. Så no er det hans tur å driva med politikk på heiltid.

pappa

pappa-mamma sa...

Hei.

Dette blir vel siste gang jeg skriver.
Godt å få livstegn fra dere. Regner med at USA ble temmeligt kjedelig sammenlignet med mellomamerika. Dere gleder dere sikker også svært til å sitte på kontorene i Oslo?

Eller må jeg bare takke for at vi har blitt litt kjente med "dine" Kathrin. Det var omtrent like morsomt å lese kommentarene som selve innlegget.
Håper det går godt med Liv. Legene er flinke med kniven, men det er ikke lett å være foreldre til syke barn:::::::

Velkommen heim. Maria skal døpes i Eigersund den 25 nov. dersom ikke noe kommer iveien for det.
Det er "kjempe" bra å være besteforeldre og ha Maria så nær.

Regner med at vi iallfall ser deg da BK (håper Kathrin og) .

Birger.

pappa-mamma sa...

Hei.
Får skrive litt jeg også. Har ventet ve-e-ldig lenge nå. Har iallefall lært hvordan jeg åpner en blogg raskt og effektivt.
Det var vondt å lese om Liv. Håper inderlig det går godt og at hun ikke får noen varige mèn. Ullevål er et godt sykehus. så der blir nok alt søm kan gjøres gjort.
Syns dere har vært i nærheten av mange naturkatastrofer. Vi legger vel ekstra godt merke til det når vi vet dere er i nærheten. Her i Norge er det heldigvis trygt og godt. Hovedstoffet i avisene nå er Gerd Liv Valla som har skrevet en "bitter" bok og treneren i Rosenborg som ble kastet (dagen etter de slo "ditt" lag, Valencia).
Morfar har vært her to uker, men dro hjem i går. Han er sprek.
Ellers nærmer det seg hjemreise. Dere har vel litt blandede følelser. Vi gleder oss iallefall til å få dere hjem.
Får ellers si som Birger; føler nesten jeg har fått nye, gode venner via felles interesser (dere!!)Håper vi kan treffes. Dere er hjertelig velkomne hit!
Nå skal jeg se Idol. Fredags kveld sløves det foran fjernsynsskjermen.
Klem fra Inger Helene

margot sa...

Hei, alle saman!
Lenge sidan eg var innom her. Trudde det var slutt på blogginga. Har elles hatt eit par sms og ein telefonsamtale med deg Kathrin(forretningar)Godt med litt kontakt midt i infernoret der borte. Er glad for at de oppholdt dåke lenger nord. No ser eg fram til at de er tilbake i gamlelandet.
Kanskje siste gang vi "møtes" her. Dette blir like mykje helsing til alle som har skrive innlegg som til dåke "over there". Eg har også ein følelse av å ha fått nye venner.Kom innom viss de er på tur nordover.
Helsing til alle, frå Margot.